MER HELHETLIG REISEMÅL: Prosjektleder Heidi Johnsen forklarer at Malangen skal styrke sin posisjon som et mer helhetlig reisemål. – Et mål om å gjøre Malangen til et enda bedre sted å bo og besøke, sier Johnsen. Foto: Balsfjord Næringsutvikling
MER HELHETLIG REISEMÅL: Prosjektleder Heidi Johnsen forklarer at Malangen skal styrke sin posisjon som et mer helhetlig reisemål. – Et mål om å gjøre Malangen til et enda bedre sted å bo og besøke, sier Johnsen. Foto: Balsfjord Næringsutvikling

Malangen skal styrke sin posisjon som et mer helhetlig reisemål

Malangens nye merkevare skal gjøre området og fjordene enda mer attraktivt for innbyggere og besøkende.

Publisert Sist oppdatert

Prosjektet Framtidens bærekraftige reiseliv og lokalsamfunn (Kulturveien) er nå ferdig. Den nye merkevaren for Malangen skal fremme de lokale verdiene og styrkene som finnes her i dag og oppfordre til aktivitet i hele Malangen-området. En merkevarestrategi som har sterkt søkelys på samarbeid og besøksopplevelse.

Kjøp tilgang eller

Få øyeblikkelig tilgang til alt innhold

Kampanjeabonnement

5 uker for 5,-

Bestill her!

Månedsabonnement (digitalt)

210,-

Bestill her!

Kvartalsabonnement (digitalt)

610,-

Bestill her!

Årsabonnement (komplett)

2990,-

Bestill her!

Powered by Labrador CMS